0 Vergelijken

Online bestelportaal thuiswerkplek

02-11-2021


Jouw werknemers een ergonomische thuiswerkplek aanbieden? Wij maken graag een online bestelportal voor jouw bedrijf*. Hier kunnen jouw medewerkers zelf de producten bestellen om hun thuiswerkplek in te richten. Wij zorgen voor de levering en montage. Komt een medewerker er niet helemaal uit? Dan staan onze specialisten klaar om jouw medewerker verder te helpen.


We zetten de voordelen voor je op een rij:

  • Keuze uit een ruim assortiment kantoormeubilair en apparatuur.
  • Complete ontzorging van ‘A tot Z’ voor het laten inrichten van een thuiswerkplek inclusief randaccessoires. 
  • Mogelijkheid voor lease of koop.
  • Het assortiment en budget bepaal je zelf per medewerker via een netto inhouding of een vastgesteld tegoed.
  • Proefplaatsing bureaustoelen op locatie.
  • Mogelijkheid om bureaustoelen en bureaus volledig samen te stellen.
  • De gekozen producten worden gemakkelijk en snel geleverd.
  • Gaat een medewerker uit dienst? Wij zorgen voor de tijdelijke opslag van de spullen.
  • Directe koppeling met de meest bekende HR- en boekhoudingssystemen.
  • Veilige login via Microsoft 365 account. 
     

* Het online bestelportaal is beschikbaar vanaf tien medewerkers.


Hieronder een voorbeeld van een online bestelportaal:

 


Meer informatie over een online bestelportal?


Marvin Weyers staat voor je klaar. Hij is werkplek deskundige en weet alles van ergonomie en Arbo.  


Telefoonnummer: 0318 - 73 07 10
Of stuur een e-mail naar de afdeling Kantoorinrichting.

Geïnspireerd door deze blog en benieuwd of het iets voor jouw kantoor kan zijn?
Neem contact op met een specialist

Of bel 0318 - 55 11 22

Je kunt ons iedere werkdag bereiken tot 17:00 uur