0 Vergelijken

Klantcase Kantoorapparatuur: Jonker & Schut

01-05-2019

 

Voor Jonker & Schut heeft De Kantoorspecialist een nieuwe printomgeving mogen realiseren met vijf Sharp MX-4060N multifunctionals inclusief het Follow Me-systeem. Het Barneveldse bedrijf is dé logistieke dienstverlener in internationaal transport, opslag en distributie. Met 150 medewerkers is het belangrijk dat het printbeheer goed geregeld is. Lees meer over de werkwijze van De Kantoorspecialist in het onderstaande interview.


Waarom een nieuwe leverancier?

Albert van de Ridder, ict-manager Jonker & Schut: “De printkwaliteit van onze vijf jaar oude multifunctionals (mfp's) ging omlaag, dit gaf steeds meer problemen. De barcodes op de documenten konden niet meer ingescand worden en er ontstonden meer storingen. In verband met de vernieuwde wetgeving rond de AVG waren we op zoek naar een printomgeving die beter beveiligd was. In deze tijd werden we regelmatig benaderd door Jan van De Kantoorspecialist die graag een afspraak met ons wilde maken. Dit deed hij op zo’n leuke positieve manier dat we De Kantoorspecialist samen met een andere partij een offerte hebben laten aanbieden voor de vijf multifunctionals.”
 

 

"DE KANTOORSPECIALIST HEEFT EEN GOED VERHAAL"


Waarom De Kantoorspecialist?

“Het was nogal een close-call, de prijzen waren nagenoeg gelijk. Waarin Jan zich in onderscheidde was dat hij veel moeite nam om ons bedrijf te leren kennen en de uitdagingen inzichtelijk te krijgen. Dit heeft hij goed gedaan, waardoor wij overtuigd zijn geraakt van de oplossing van De Kantoorspecialist. In de oude situatie was er een systeem met uitvoerlades, in het huidige segment zijn deze er niet meer. Het van tevoren geteste Follow Me-systeem met de druppels bleek een goede oplossing. De Kantoorspecialist heeft gewoon een goed verhaal, ze zijn fanatiek, betrokken en eerlijk. Ze durven ook te zeggen als we iets niet nodig hebben.”

 

Wat is het resultaat?

“De levering en installatie van de multifunctionals is zonder grote problemen verlopen. Uiteraard zorgt zo’n grote wijziging in het printbeheer voor wat onrust in de organisatie, de medewerkers moesten eraan wennen dat het printen iets minder snel ging en ze de druppel bij de multifunctional moeten houden voordat de printer begint met printen. Momenteel werken alle documentstromen feilloos en zijn er weinig storingen. Doordat de output erg goed leesbaar is wordt er foutloos gescand en gekoppeld in de applicaties. De toners worden automatisch besteld dus ook hier hoeft niet naar omgekeken te worden. We zijn erg tevreden met de Sharp multifunctionals. Er wordt bij ons erg veel geprint, de machines kunnen dit prima aan.”
 

 

“ZE DURVEN OOK TE ZEGGEN ALS WE IETS NIET NODIG HEBBEN”


Wij bevelen De Kantoorspecialist aan!

“Sterker nog, dat hebben we al gedaan, we hebben veel contacten met andere bedrijven op het terrein en vertellen graag over onze positieve ervaringen met De Kantoorspecialist.”

 

Geïnspireerd door deze blog en benieuwd of het iets voor jouw kantoor kan zijn?
Neem contact op met een specialist

Of bel 0318 - 55 11 22

Je kunt ons iedere werkdag bereiken tot 17:00 uur