0 Vergelijken

Kantoorinrichting Ede

Professionele hulp nodig op het gebied van kantoorinrichting in Ede? De Kantoorspecialist is je graag van dienst. Al meer dan 30 jaar houden wij ons bezig met inrichten van kantoren en andere werkplekken. Met onze grote kennis en ervaring helpen wij je om een kantoor te creëren die het werkplezier van jou en je werknemers vergroot.

 

Maar hoe ziet het ideale kantoor eruit? En wat zijn de voordelen van een professionele kantoorinrichting? Op deze vragen geven wij antwoord op deze pagina. Voor meer informatie kun uiteraard ook direct contact met ons opnemen. Wij voorzien je dan graag van advies op maat.

Assortiment kantoorinrichting
Stel je vraag
Waarom kiezen voor professionele kantoorinrichting in Ede?
Waarom kiezen voor professionele kantoorinrichting in Ede?

Kantoorinrichting van je kantoor in Ede door een professional brengt veel voordelen met zich mee. We zetten er een aantal voor je op een rij:

  • Een kantoor moet een beetje als thuis voelen. Zo zorg je ervoor dat werknemers meer op hun gemak zijn. Dit verlaagt stress en verbetert de productiviteit. Op de lange termijn zorgt dit weer voor minder ziekteverzuim.
  • Het kantoor of werkruimte is je visitekaartje voor bezoekers, potentiële werknemers en klanten. Sluit deze naadloos aan bij je bedrijf? Dan laat je direct een goede indruk achter.
  • Flexibiliteit wordt steeds belangrijker op de werkvloer. Werknemers moeten snel kunnen schakelen tussen verschillende taken en het kantoor moet daar ook op ingericht zijn. Wanneer dit op de juiste manier wordt gedaan, zorgt dit voor een hogere mate van betrokkenheid.
Stel je vraag

Belangrijke onderdelen van een kantoor

Wanneer we samen de ideale kantoorinrichting voor ogen hebben, gaan we op zoek naar kantoormeubelen die daar bij aansluiten. Uiteraard wordt er niet alleen gekeken naar het uiterlijk van de meubels, maar ook naar het gebruiksgemak en de duurzaamheid. De Kantoorspecialist heeft een zeer compleet aanbod met kantoormeubelen, kantoorartikelen en elektronische apparaten. Wij hechten grote waarde aan kwaliteit en dat zie je ook terug in ons aanbod. Hoogwaardige materialen, innovatieve systemen en een zeer hoog gebruiksgemak typeren onze bureaus, bureaustoelen en andere kantooroplossingen.
 

Bij het inrichten van je kantoor zullen er een aantal meubels die zeker niet mogen ontbreken. Wij zetten een drietal belangrijke ingrediënten op een rij:

 

  1. Bureau: Het is de plek waar je je desktop op zet en je werk uitvoert. Om ervoor te zorgen dat je de juiste houding aanneemt tijden je werkzaamheden, kies je voor een bureau die in hoogte verstelbaar is. Kies bijvoorbeeld voor een bureau serie als de Vepa Patch.
     
  2. Bureaustoel: Een goede bureaustoel is erg belangrijk voor het welzijn van jou en je werknemers. Door voor een ergonomische bureaustoel te gaan, kun je rug-, schouder- en nekklachten voorkomen. Dit type stoel is volledig in te stellen naar je lichaam. Een mooi voorbeeld is De Kantoorspecialist Silber met onder andere een verstelbare lendensteun.
     
  3. Kantoorkast: Wil je orde creëren in de werkruimte? Dan is een goede kantoorkast heel belangrijk. Hij moet voldoende ruimte hebben voor alle belangrijke documenten en kantoorartikelen. Wil je de mogelijkheid hebben om je kantoorkast uit breiden? Kies dan voor een serie als de Palmberg Prisma 2.

 

Neem contact op

Meer weten over wat wij voor je kunnen doen op het gebied van kantoorinrichting in Ede? Neem dan direct contact met ons op door te bellen naar 0318-730710. Tevens kun je een aanvraag doen via het online contactformulier. Onze specialisten denken graag met je mee en voorzien je van advies op maat bij de inrichting van je kantoor in Ede.

Wij denken graag met je mee

Stel je vraag of ervaar het zelf tijdens een demo!

Beschermt door reCAPTCHA en Google privacybeleid en voorwaarden van toepassing.

Je kunt ons op werkdagen

bereiken tot 17.00 uur

team-kpi-spiegel
Niels en Marvin gaan graag het gesprek met je aan