Referentie Dayseaday

Inrichting Dayseaday

Adviseur: Bernard van Sligtenhorst

Opdracht: Inrichting van diverse werkplekken, vergaderruimtes, kantine en garderobe

Afbeeldingen:

Interview:

Kunt u wat meer vertellen over uw bedrijf en uw functie binnen het bedrijf?

Dayseaday is een prachtig familiebedrijf. Dit jaar bestaan we alweer 30 jaar. We hebben een dankbare groei doorgemaakt van 2 (huidige eigenaren) tot nu een personeelsbestand van 80 personen. Zelf heb ik binnen de groep de functie als Import&Export manager en houd ik me af en toe bezig met enkele directie-zaken.

Wat is de opdracht die u door De kantoorspecialist heeft laten uitvoeren? Waren er bepaalde voorwaarden of doelen die behaald moesten worden?

Een nieuwbouw was in de maak en die mocht ingericht worden van A-Z. D.w.z. kantoormeubilair, vergadermeubilair, kantine meubilair, sfeervolle bijeenkomstruimte, garderobe etc. etc. We hadden van tevoren in beperkte mate al wel helder wat we qua sfeer en uitstraling wilden hebben en hebben deze als handvaten aan Bernard gegeven.

Wat was voor u de doorslaggevende reden om voor De kantoorspecialist te kiezen?

We zijn uberhaupt niet bij een andere organisatie geweest. De eerste afspraak, die met hetzelfde gemak ook ’s avonds gepland kon worden, in combinatie met het contact van de 1e minuut, plus de prachtige 3D-tekeningen die Bernard constant heeft aangeleverd na elke wijziging hebben er voor gezorgd dat we tegen elkaar gezegd hebben: Hier willen we verder!

We zijn uberhaupt niet bij een andere organisatie geweest. Hier willen we verder!

Wat vond u van de ontvangst bij De kantoorspecialist?

Super. Een leuke en interessante rondleiding gehad, mooie presentatie. We zijn er die avond redelijk onbevangen in gegaan en hadden geen verwachtingen. Maar vanaf het eerste moment was het gevoel goed.

Hoe heeft u De kantoorspecialist als gesprekspartner ervaren?

Bernard heeft een goed en passend advies gegeven welke aansloot bij onze wensen en eisen waardoor we het gewenste resultaat hebben gekregen. Daarnaast heeft hij meegedacht en geadviseerd over kleurgebruik m.b.t. wanden, vloeren etc.

Hoe verliep het proces na opdracht?

Het liep vanuit onze kant qua planning aardig uit. Enkele maanden later t.o.v. het geen we afgesproken hadden konden we pas aan de slag met het inrichten. Hierin heeft De kantoorspecialist zich uitermate flexibel in getoond en hebben we door ook tijdelijk onze opslag te gebruiken samen er voor gezorgd dat dit geen consequenties heeft gekregen. Gezien de uiteindelijk geprikte datum van officieel openen lag de druk er toch nog wel op maar hebben de monteurs zelfs op zaterdag de start gemaakt en hebben ze na het weekend de puntjes op de I gezet waardoor we maandagmiddag al over konden. En ook erg netjes en goed gemonteerd en geplaatst.

Wat vind u van het uiteindelijke resultaat?

We zijn er zeer tevreden mee. We ontvangen enkel lovende reacties van onze relaties, familie en vrienden. Alles is naar wens en verwachting.

Zou u De kantoorspecialist bij anderen aanbevelen?

Ja absoluut! Is zelfs al gebeurd (én succesvol) ;)

 

← Terug naar de referenties