Oromar

Oromar

Opdracht: Inrichting vergaderruimte en kantoren
Meubilair:
  • meubilair van SWAN
  • Maatwerk kastopstellingen
  • Maatwerk Bar
  • Ladeblokken Orga Plus
  • Spreektafel model Arca
  • Krukken model Lem
  • Bureaustoelen model Anteo
  • Plantenbakken
  • Kapstokken model Net
  • Vergadertafel model Onyx
  • Vergaderstoel model Fado
  • Loungebanken Workways
  • Spreektafel 4-all
  • Audiovisuele oplossingen
Adviseur: Bernard van Sligtenhorst

Afbeeldingen:

 

 

Interview:

Kunt u wat meer vertellen over uw bedrijf en uw functie binnen het bedrijf?

Oromar is een in 1999 gestart bedrijf dat is gevestigd in het viscentrum van Europa: Urk (NL). De naam van het bedrijf betekent goud uit de zee. Het bedrijf is gespecialiseerd in het verwerken, invriezen en distribueren van de Noordzee-delicatesse: de langoustine. Ook is Oromar een van de grootste exporteurs van zeebaars en dorade. En omdat Oromar gevestigd is in het Europese viscentrum kan het ook een breed gamma van Noordzeevisproducten aanbieden zoals: tong, scholfilet, griet, tarbot, rode poon, pijlinktvis en scheermessen. Oromar beschikt ook over een organisatie die onze klanten in Nederland en België elke dag van verse producten voorziet.

Mijn functie is P&O manager en verder ben ik eindverantwoordelijke betreffende de inrichting en design van kantoren, vergaderruimten, bedrijfskleding etc.

Wat is de opdracht die u door De kantoorspecialist heeft laten uitvoeren? Waren er bepaalde voorwaarden of doelen die behaald moesten worden?

Aankleding van het directiekantoor, productiekantoor, spreekkamer en de entree van ons nieuwe bedrijfspand. Voorwaarden waren een eigentijdse look met strakke hoogglans robuuste meubelen en stoelen, tevens een warm karakter. Een presentatieoplossing die toekomstgericht is en liefst geen beamer.  

Wat was voor u de doorslaggevende reden om voor De kantoorspecialist te kiezen?

Op aanraden van partijen waarmee De kantoorspecialist eerder zaken hebben gedaan en omdat maatwerk en een totaalpakket t/m accessoires aan toe door jullie verzorgt kon worden.

Wat vond u van de ontvangst bij De kantoorspecialist?

hartelijk ontvangst nadat al eerder kennis was gemaakt bij ons op het bedrijf. Een professionele uitstraling en mensen met kennis van zaken.

Hoe heeft u De kantoorspecialist als gesprekspartner ervaren?

Positief. Wensen werden goed door de adviseur opgepakt en div. mogelijkheden werden daarop gepresenteerd zodat een goede keuze kon worden gemaakt.

Hoe verliep het proces na opdracht?

Zeer voorspoedig. De kantoorspecialist had de spullen ruim op tijd om te leveren. Echter de bouw liep enige vertraging op waarvoor ook door de adviseur begrip werd getoond en zodoende de levering iets uitgesteld kon worden. 

Wat vind u van het uiteindelijke resultaat?

Volledig naar wens en zoals was voorgesteld. Prettig werkbare meubels van goede kwaliteit met een degelijke en moderne uitstraling.

Zou u De kantoorspecialist bij anderen aanbevelen?

Zeker, dit zullen wij daarom ook niet nalaten.

← Terug naar de referenties