Hoe is De Kantoorspecialist bij jullie in beeld gekomen?
Lottie Ruttenberg: We bestellen onze kantoorartikelen al een tijd bij De Kantoorspecialist. Onze contactpersoon wees ons erop dat De Kantoorspecialist ook graag meedenkt voor de nieuwe kantoorinrichting. We hebben met Bernard een afspraak gemaakt in de showroom om kennis te komen maken en onze wensen betreft de nieuwe kantoorinrichting te bespreken.
Wat waren jullie wensen?
Een compleet nieuwe kantoorinrichting met een stoere look, zakelijk maar niet te kil. De inrichting zoals De Kantoorspecialist boven in de showroom heeft met de glazen wanden, stalen kozijnen etc. vinden wij erg mooi, dus hebben we bij Bernard aangegeven dat we deze stijl willen. Nadat we meerdere partijen vergeleken hadden, kwamen we tot de conclusie dat we bij De Kantoorspecialist het beste gevoel hebben.
"HET MEUBILAIR IS VAN GOEDE KWALITEIT EN NETJES AFGELEVERD"
Hoe verliep het verkooptraject?
Na de eerste afspraak bij De Kantoorspecialist is Bernard nog een aantal keer door ons nieuwe pand heen gelopen om de ruimtes goed te bekijken en de indeling vast te stellen. Er zijn toen een aantal tekeningen gemaakt, ook in 3D, waardoor je het helemaal voor je kan zien. Dit maakt het veel makkelijker om een keuze te maken. Hierna kwamen we op het punt dat we zeiden, 'Dit is wat we willen!'
Wie was jullie contactpersoon?
Bernard van Sligtenhorst, met hem hebben we alles geregeld. Hij dacht creatief met ons mee, bijvoorbeeld bij het directie meubilair; er was niet echt een kant en klare lijn die paste bij de rest van het kantoor. Hij stelde voor om een poot van een 'gewoon' meubel te vervangen door een kastje en zo zelf een directiemeubel te creëren. Dit paste perfect bij wat we hier wilden.
Nu een aantal maanden verhuisd, hoe is de levering en montage van het meubilair gegaan?
Het is goed verlopen, alles is nu geleverd. We hadden net aan het eind van het jaar 2018 de bestelling gedaan en wilden snel geleverd hebben dus een aantal dingen moesten nageleverd worden. Met name de zaken waar we om zaten te springen, zoals de bureaus werden snel geleverd zodat we daarmee aan de slag konden en de rest kwam later binnendruppelen. Alles is netjes door jullie monteurs gemonteerd en is nu in gebruik.
"DE MONTEURS HEBBEN GOED NAAR DE DETAILS GEKEKEN"
Zou u de volgende keer weer voor De Kantoorspecialist kiezen?
Ja zeker. Het meubilair is van goede kwaliteit en netjes afgeleverd. De monteurs hebben goed naar de details gekeken, als er iets was kwamen ze er zelf mee. Ik ben heel erg tevreden!