0 Vergelijken

Thuiswerkplekken Info Support

De medewerkers van Info Support bestellen hun thuiswerkplek via een op maat gemaakt bestelportal bij De Kantoorspecialist.

 

Maritha Euwema, HR-specialist bij Info Support, over onze samenwerking:

 

Hoe kennen jullie De Kantoorspecialist?

Jullie zijn al jaren lang een betrouwbare leverancier van kantoorartikelen en -meubilair. We zijn tevreden met de service en kwaliteit. 

Oplevering: 2022

Adviseur(s): Henk Jan

Spreekt dit project je aan?
Spreekt dit project je aan?

Bel 0318 - 73 07 10

U kunt ons vandaag bereiken tot 17:00 uur

 

 

 

Alles over kantoorinrichting

Jullie medewerkers bestellen via ons bestelportal. Hoe is dit tot stand gekomen?

Door Corona werd er bij ons steeds meer thuis gewerkt. We wilden onze medewerkers ook voor het thuiswerken goed meubilair aanbieden. Samen met jullie hebben we gekeken naar de mogelijkheden. Er is gekozen om een bestelportal te maken.

 

''De communicatie verliep erg prettig. Van beide kanten was er goede bereikbaarheid, en werd er met elkaar meegedacht. Hierdoor werd er snel voortgang geboekt.''

 

Hoe werkt zo'n bestelportal precies?

Het bestelportal hebben we samen met ICTzaak (zusterbedrijf van De Kantoorspecialist) gemaakt. Via dit portal kunnen onze medewerkers makkelijk zien welk thuiswerkmeubilair er voor hen is geselecteerd. En vervolgens kunnen ze via dit portal een bestelling plaatsen.

 

Door de koppeling met ons HR-administratiesysteem, worden alle bestellingen automatisch geadministreerd. 

 

Zie hieronder een thuiswerkplek bij één van de Info Supporters:

1024-1024-4.jpg

Wat heeft de doorslag gegeven om te kiezen voor De Kantoorspecialist?

  1. De jarenlange prettige samenwerking, waarbij betrouwbaarheid en kwaliteit prioriteit zijn.
  2. Door de mogelijkheden van de bestelportal kan het proces geautomatiseerd plaatsvinden.
  3. Het grote aanbod bureaus en bureaustoelen, waardoor we een mooie selectie hebben kunnen maken voor onze collega's.

 

"Voor Info Support was het belangrijk om de juiste service te kunnen leveren aan collega’s in Nederland en België." 

 

Zijn jullie tevreden?

Ja, enorm tevreden! Collega’s zijn positief over het bestelproces, de communicatie, levering en service. Daarnaast zijn wij (nog steeds) erg blij met de korte lijntjes en het feit dat het gehele proces nu geautomatiseerd kan plaatsvinden. Een mooi project waar we erg trots op zijn!

 

Meer lezen?

Ben je benieuwd of zo'n bestelportal ook wat voor jouw bedrijf is? Lees hier meer.

Toegepaste producten:

Online op voorraad
945,00
1143,45 incl. btw
Meer gerealiseerde projecten:
Onze projecten
Jan Zandbergen Group
Jan Zandbergen Group
10DAYS-Amsterdam
10DAYS-Amsterdam
Hillco poeliersbedrijf
Hillco poeliersbedrijf