Mijn winkelwagen

Leeg

Retouren

Uw bestelde kantoorbenodigdheden van de afdeling kantoorartikelen kunnen na akkoord van De kantoorspecialist worden retourgenomen. Hiervoor dient u binnen vijf werkdagen na levering het retourformulier in te vullen.

We onderscheiden zes verschillende groepen, namelijk;

  1. Te weinig geleverd; Het aantal producten wat u ontvangen heeft is minder dan het aantal bestelde producten.
  2. Verkeerd geleverd; De producten die u ontvangen heeft komen niet overeen met de bestelde producten.
  3. Schade bij aflevering; De producten welke u ontvangen heeft zijn beschadigd, deze zijn niet meer in originele staat. Het is te allen tijde uw verantwoording om de producten bij aflevering te controleren op schade.
  4. Verkeerd besteld; Er zijn door u verkeerde producten besteld.
  5. Defect; Het door u ontvangen product werkt/functioneert niet naar behoren.
  6. Overlevering; Het aantal producten dat u ontvangen heeft is meer dan het aantal bestelde producten.

De kosten voor het retourneren van verkeerd bestelde kantoorartikelen bedragen € 10,- excl. BTW per productsoort. Andere redenen komen voor rekening van De kantoorspecialist. De nieuwe levering zal kosteloos geschieden binnen de gebruikelijke levertijden.

Alleen onbeschadigde artikelen in de originele verpakking kunnen retour genomen worden.

Retourvoorwaarden

  • Het aanmelden van retouren kan uitsluitend via het onderstaande retourformulier. Alle aanvragen anders ingediend kunnen we niet in behandeling nemen.
  • Uw retour aanvragen, ontvangen op werkdagen voor 15.00 uur, worden dezelfde dag in behandeling genomen. De kantoorspecialist streeft ernaar om alle klachten binnen 15 werkdagen verwerkt te hebben. In de praktijk betekent dit dat het voor u dan administratief en financieel afgehandeld is.
  • Wanneer u retourakkoord heeft ontvangen van De kantoorspecialist, en u heeft aangegeven dat u de goederen afgehaald wilt hebben, dan zorgt De kantoorspecialist ervoor dat het afgehaald wordt en geretourneerd wordt. Dit gebeurt door eigen vervoer, DHL, GLS of bij een pallet door De Klok Logistics.
  • Als er bij ophalen niemand aanwezig is of het pakket is op het adres niet bekend, dan brengen wij u op de hoogte en zullen wij de transportkosten aan u doorberekenen.
  • De goederen dienen binnen vier weken, nadat u een retourakkoord heeft ontvangen, door ons te zijn ontvangen. Als deze periode verstreken is kunnen we de retournering helaas niet meer in behandeling nemen en zal hij gesloten worden.

Retourformulier

* Vereiste velden